WMГроші

тут і зараз
]]> ]]>
графік роботи: 09:00 - 18:00
пн - пт робочий режим
сб - нд черговий режим
]]> ]]>
Курси обміну 21.06.2018
Продажгрн.

WMR

0.498↓

WMZ

26.600

WMU

1.020

Купівлягрн.

WMR

0.328↓

WMZ

22.000

WMU

0.800

Нові правила обміну WM

Після вступу в силу нових правил для обмінних пунктів у багатьох обмінників та їх клієнтів виникли труднощі з введенням і виведенням WM. У даній статті ми постараємося дати деякі пояснення і рекомендації з цього приводу. Формальні вимоги щодо деяких питань Системою ще остаточно не визначені, тому ми будемо оновлювати і доповнювати даний матеріал актуальною інформацією в міру її появи.


Введення

Каси банків -> WM
Банківський рахунок -> WM

Банківська картка -> WM

Висновок

WM -> Банківський рахунок

WM -> Банківська карта


Головне, чого вимагають правила від обмінного пункту - не здійснювати обміни на користь третіх осіб. Клієнт повинен вводити або виводити тільки з \ на своє ім'я, свої рахунки і т.д. Щоб порівняти персональні дані Клієнта, який прийшов в обмінний пункт, з інформацією з його атестата, служить інтерфейс X19 .


При введенні і виведенні необхідність дотримуватися цих вимог породжує у Обмінних Пунктів наступні "" складні "" моменти.


На вводі потрібно звірити дані Клієнта, отримані "" із зовнішнього світу "", з тією інформацією, яка успішно пройшла через X19. Наприклад, отримавши банківський переказ, потрібно переконатися, що ПІБ і рахунок відправника збігаються з ПІБ і рахунком, які були перевірені за X19. І тут, мабуть, не уникнути ручної роботи та візуальної звірки (як варіант - автоматизувати розпізнавання банківської виписки з клієнт-банку).


На виведення потрібно звірити WMID, з якого Клієнт відправляє WM-платіж, з тим WMID, який пройшов перевірку за X19. Цю задачу вирішити легше, оскільки WM Merchant , перед тим як списати WM з Клієнта в користь обмінного пункту, посилає обмінного пункту предзапрос і чекає дозволу на списання. В крайньому випадку, за допомогою X14 WM завжди можна повернути на гаманець, з якого вони були отримані.


Примітка. Курс Пункт повинен запитувати X19 всякий раз при кожному введенні або виведенні (крім випадків, коли дозволяється цього не робити), навіть якщо даний Клієнт вже здійснював такий введення або виведення раніше і пройшов перевірку за X19 успішно.

обмінного пункту рекомендуємо розмістити на своєму сайті інструкцію для клієнтів з інформацією про те, яку попередню роботу їм потрібно провести, щоб обмін пройшов успішно. Приклади коротких інструкцій ми наводимо в цій статті.


Введення


Наведений нижче правильний алгоритм роботи обмінного пункту на вводі WM є лише прикладом. Обмінний Пункт може побудувати свою роботу інакше, але головне - виконувати наступні вимоги:



  • Відправляти WM тільки на той WMID, який пройшов перевірку за X19.

  • при прийомі, отриманні грошових коштів в офісі, банківським переказом і т.д. - Звіряти реквізити Клієнта з тими, які успішно пройшли перевірку за X19.

  • У разі введення за готівку - зберегти копію паспорта.


Варто зазначити, що на прийом грошових коштів на користь третіх осіб (зокрема, на користь торговців за їхні товари \ послуги) з подальшим зарахуванням WM на гаманець третьої особи - поширюється дія вимог, що пред'являються до процедури введення WM на гаманці. А саме: введення на гаманці третіх осіб - заборонений, крім прийому готівки на користь третьої особи на суму до 2000 USD в день.


1. Каси банків -> WM


Тут мова йде про поповнення через каси банків, коли Клієнт вносить готівку
гроші в касу без відкриття рахунку, а Обмінний Пункт отримує безготівкові гроші
на свій рахунок.

Обмінний Пункт


При внесенні Клієнтом до 2000 USD на добу ніяких перевірок проводити не потрібно.


Потрібно добре розуміти, виробляє чи банк ідентифікацію особи Клієнта та
чи вимагає у нього паспорт. Якщо ні, то потрібно обмежити введення сумою в 2000
USD на один атестата за добу. Суму понад ліміту переносити на наступний день.


Якщо ж банк вимагає паспорт, ідентифікує особу і передає ПІБ та номер
паспорта Клієнта (і цю інформацію видно в призначенні банківського переказу по
банківській виписці, або іншим способом), то при сумі введення понад 2000 USD
на добу Обмінний Пункт повинен:



  1. Запропонувати Клієнту подати заявку на введення на сайті обмінного пункту, з зазначенням
    ПІБ, номера паспорта, WMID (для точного визначення WMID можна застосовувати WebMoney
    Login
    ).

  2. Здійснити перевірку Клієнта по X19 (operation / type = 1, operation / direction
    = 2). У інтерфейс передається номер паспорта, прізвище, ім'я, а також WMID Клієнта.

  3. Надати Клієнту банківські реквізити, за якими потрібно внести готівку
    гроші в касі банку.

  4. Отримавши банківський переказ, звірити ПІБ та номер паспорта Клієнта в банківській
    виписці з ПІБ \ номером паспорта, які успішно пройшли перевірку за X19 в п.2.
    Якщо перевірка не пройдена - повернути кошти банківським переказом в банк-відправник.

  5. Перевести WM (вручну або за допомогою X2), вказавши в примітці WM-платежу
    прізвище, ім'я, номер паспорта Клієнта.


Клієнт



  • При поповненні гаманців на суму до 2000 USD на добу - нічого додатково
    робити не потрібно.

  • При поповненні на суму більше 2000 USD, необхідно:

    - отримати формальний
    атестат
    , точно і правильно вказавши ПІБ та номер паспорта;

    - завантажити кольорові
    скани паспорта, якщо Ваш атестат нижче персонального, і дочекатися ручної перевірки
    сканів співробітником WebMoney (1-2 дні);

    - Перед тим, як перераховувати гроші обмінному пункті, в більшості випадків,
    потрібно подати заявку на поповнення гаманця на сайті обмінного пункту.

  • Поповнювати чужий гаманець (відкритий не на Ваше ім'я) можливе на суму не більше
    2000 USD на добу.



2. Банківський рахунок -> WM


Тут мова йде про поповнення гаманця звичайним банківським переказом з поточного
(Або карткового) рахунку Клієнта на поточний (або картковий) рахунок обмінного пункту.

Обмінний Пункт

Ніяких послаблень по "" мінімальній сумі за добу "" в даному випадку немає. Обмінний
Пункт повинен:



  1. Запропонувати Клієнту подати заявку на введення на сайті обмінного пункту, з зазначенням
    ПІБ, номера паспорта, номера банківського рахунку (а також назви банку), з
    якого клієнт збирається відправити переказ, а також WMID (для точного визначення
    WMID можна застосовувати WebMoney
    Login
    ).

  2. Здійснити перевірку Клієнта по X19 (operation / type = 3, operation / direction
    = 2). У інтерфейс передається ім'я, прізвище, назву банку, номер банківського
    рахунки, а також WMID Клієнта. Зауважимо, що в даний момент у користувача
    WebMoney немає можливості верифікувати свій банківський рахунок, тому перевірку
    в X19 проходить будь-який номер рахунку \ назва банку. Проте, очікується, що в
    Найближчим часом банківські рахунки будуть верифікувати і почнуть повноцінно
    брати участь при відпрацюванні X19.

  3. Надати Клієнту банківські реквізити, за якими потрібно зробити переклад.

  4. Отримавши банківський переказ, звірити номер банківського рахунку (а також, за
    можливості, назва банку-відправника, ПІБ) Клієнта в банківській виписці
    з інформацією, яка успішно пройшла перевірку за X19 в п.2. Якщо перевірка
    не пройдена - повернути кошти банківським переказом на рахунок відправника.

  5. Перевести WM (вручну або за допомогою X2), вказавши в примітці WM-платежу
    ПІБ відправника, номер банківського рахунку, БИК (МФО для Україні і т.д.) або
    назву банку.


Клієнт



  • Необхідно отримати
    формальний атестат
    , точно і правильно вказавши ПІБ та номер паспорта.

  • Необхідно завантажити ; кольорові
    скани паспорта, якщо Ваш атестат нижче персонального, і дочекатися ручної перевірки
    сканів співробітником WebMoney (1-2 дні).

  • Перед тим, як перераховувати гроші обмінному пункті, в більшості випадків,
    потрібно подати заявку на поповнення гаманця на сайті обмінного пункту.

  • Поповнювати чужий гаманець (відкритий не на Ваше ім'я) не можна.



3. Банківська картка -> WM


Тут мова йде про поповнення гаманця банківським переказом, коли з деталей перекладу (по банківській виписці або іншим способом) однозначно зрозуміло, що платіж здійснювався Клієнтом з банківської карти, а також доступна інформація про ПІБ відправника. До подібних випадків можна віднести наступні:


  • Списання з картки Клієнта здійснюється не традиційним банківським переказом, а з використанням еквайрингових систем та сервісів, Visa Money Transfer і т.д.

  • Списання з картки Клієнта здійснюється всередині банку, через системи інтернет-банкінгу.

    Обмінний Пункт

    Ніяких послаблень по "" мінімальній сумі за добу "" в даному випадку
    ні. Обмінний Пункт повинен:



    1. Запропонувати Клієнту подати заявку на введення на сайті обмінного пункту, з
      зазначенням ПІБ, WMID (для точного визначення WMID можна застосовувати WebMoney
      Login
      ).

    2. Здійснити перевірку Клієнта по X19 (operation / type = 4, operation / direction
      = 2). У інтерфейс передається ім'я, прізвище, назву банку, номер банківської
      карти, а також WMID Клієнта. У назві банку і номер банківської
      карти можна передавати будь-який рядок. Дану інформацію X19 на вводі не перевіряє
      і, як наслідок, Обмінний пункт теж може не запитувати її у Клієнта
      і не контролювати.

    3. Надати Клієнту банківські реквізити, за яким той повинен здійснити
      переклад.

    4. Отримавши банківський переказ, звірити ПІБ Клієнта в банківській виписці з
      ПІБ, які успішно пройшли перевірку за X19 в п.2. Якщо перевірка не пройдена
      - Повернути кошти банківським переказом відправникові.

    5. Перевести WM (вручну або за допомогою X2), вказавши в примітці WM-платежу
      ПІБ Клієнта, номер банківської карти, БИК (МФО для Україні і т.д.) або назву
      банку.


    Клієнт



    • Необхідно отримати
      формальний атестат
      , точно і правильно вказавши ПІБ та номер паспорта.

    • Необхідно завантажити ; кольорові
      скани паспорта, якщо Ваш атестат нижче персонального, і дочекатися ручної
      перевірки сканів співробітником WebMoney (1-2 дні).

    • Перед тим, як перераховувати гроші обмінному пункті, в більшості випадків,
      потрібно подати заявку на поповнення гаманця на сайті обмінного пункту.

    • Поповнювати чужий гаманець (відкритий не на Ваше ім'я) не можна.



    Висновок


    Наведений нижче правильний алгоритми роботи обмінного пункту на виведенні WM
    є лише прикладами. Обмінний Пункт може побудувати свою роботу інакше,
    але головне - виконувати наступні вимоги:



    • Приймати WM тільки від тих WMID, які пройшли перевірку за X19.

      Тут не має значення, що буде раніше - прийом WM або перевірка. У наших
      прикладах нижче ми описали наступний варіант: спочатку перевірка за X19, потім
      прийом WM; після прийому (якщо X1 + X4) або в процесі прийому (якщо WM
      Merchant
      ) контроль того, що WMID відправника співпадає з тим WMID,
      який пройшов перевірку; повернення (якщо X1 + X4) або відмова від прийому (якщо WM
      Merchant
      ) якщо перевірка не пройдена.

      Проте, сценарій можеть бути й іншим: прийом WM; після прийому (якщо X1 + X4)
      або в процесі прийому (якщо WM
      Merchant
      ) - перевірка за X19; повернення (якщо X1 + X4) або відмова від прийому
      (Якщо WM Merchant )
      якщо перевірка не пройдена.

    • Надіслати, перевести, перерахувати гроші саме тому Клієнту або саме
      на ті реквізити Клієнта, які пройшли перевірку за X19.

    • У разі виведення у готівку - зберегти копію паспорта.


    Варто зазначити, що прийом обмінним пунктом WM на користь юридичних осіб (не
    мають своїх гаманців WebMoney) за їхні товари \ послуги є агрегаторством.
    Це не обмінні операції, на них не поширюються дані вимоги, які
    пред'являються до висновку WM. Але проводити такі операції потрібно по гаманцях,
    не зареєстровані Мегасток як обмінні. До агрегаторству застосовуються спеціальні
    правила.


    Прийом WM на користь фізичних осіб з подальшим отриманням цими особами грошових
    коштів від обмінного пункту - підпадає під заборону на обмін на користь третіх
    осіб, а це заборонено.


    1. WM -> Банківський рахунок


    Тут мова йде про виведення WM на поточний (картковий) банківський рахунок Клієнта
    звичайним банківським переказом.

    Обмінний Пункт

    Обмінний Пункт повинен:



    1. Запропонувати Клієнту подати заявку на виведення на сайті обмінного пункту, з
      зазначенням ПІБ Клієнта та номера банківського рахунку (а також назви банку),
      куди він бажає отримати переказ. При необхідності Клієнт повинен вказати
      інші банківські реквізити, якщо це необхідно для здійснення банківського
      перекладу на його рахунок. Також Клієнт повинен вказати свій WMID (для точного
      визначення WMID можна застосовувати WebMoney
      Login
      ).

    2. Здійснити перевірку Клієнта по X19 (operation / type = 3, operation / direction
      = 1). У інтерфейс передаються зазначені прізвище, ім'я, назва банку, номер
      банківського рахунку, а також WMID Клієнта. Зауважимо, що в даний
      момент у користувача WebMoney немає можливості верифікувати свій банківський
      рахунок, тому перевірку в X19 проходить будь-який номер рахунку \ назва банку.
      Проте, очікується, що найближчим часом банківські рахунки будуть верифікувати
      і почнуть повноцінно брати участь при відпрацюванні X19.

    3. Якщо перевірка пройдена - відправити Клієнта на оплату ( WM
      Merchant
      , або X1 + X4 з випискою рахунку на той WMID, який щойно
      пройшов перевірку за X19). У разі використання WM
      Merchant
      - в момент попереднього запиту переконатися, що WM
      оплачуються саме з того WMID (параметр LMI_PAYER_WM), який тільки
      що пройшов перевірку за X19.

    4. Надіслати банківський переказ точно за тими реквізитами, які були вказані
      Клієнтом і пройшли перевірку за X19.


    Клієнт



    • Необхідно отримати
      формальний атестат
      , точно і правильно вказавши ПІБ та номер паспорта.

    • Необхідно завантажити ; кольорові
      скани паспорта, якщо ваш атестат нижче персонального, і дочекатися ручної
      перевірки сканів співробітником WebMoney (1-2 дні).

    • Ваш WMID повинен бути зареєстрований 7 (або більше) днів тому.

    • Перед тим, як отримати від обмінного пункту банківський переказ, у більшості
      випадків, потрібно подати заявку на виведення з гаманця на сайті обмінного пункту.

    • Виводити WM третій особі (на чужій банківський рахунок) не можна.



    2. WM -> Банківська картка


    Тут мова йде про виведення WM банківським переказом, коли виходячи з деталей
    перекладу однозначно відомий номер банківської картки Клієнта. До подібних випадків
    можна віднести наступні:



  • Зарахування на карту здійснюється не традиційним банківським переказом, а з використанням еквайрингових систем та сервісів, Visa Money Transfer і т.д.

  • Банківський переказ відправляється на загальний (аналітичний, неіндівідуальний)
    рахунок банку-одержувача, а номер банківської картки Клієнта вказується в Призначенні
    перекладу.

    Обмінний Пункт

    Курс Пункт повинен:



    1. Запропонувати Клієнту подати заявку на виведення на сайті обмінного пункту, з
      зазначенням ПІБ Клієнта і номера його банківської карти (а також назви банку),
      на яку він бажає отримати переказ. При необхідності Клієнт повинен вказати
      інші банківські реквізити, якщо це необхідно для зарахування коштів
      на його карту. Також Клієнт повинен вказати свій WMID (для точного визначення
      WMID можна застосовувати WebMoney
      Login
      ).

    2. Здійснити перевірку Клієнта по X19 (operation / type = 4, operation / direction
      = 1). У інтерфейс передаються зазначені прізвище, ім'я, назва банку, номер
      банківської карти, а також WMID Клієнта. В даний момент X19 ігнорує
      переданий номер банківської карти й не перевіряє його. Однак, верифікація
      карт користувачами WebMoney вже розпочалася, і очікується, що скоро X19 почне
      проводити перевірку номера банківської картки при виведенні.

    3. Якщо перевірка пройдена - відправити Клієнта на оплату ( WM
      Merchant
      , або X1 + X4 з випискою рахунку на той WMID, який щойно
      пройшов перевірку за X19). У разі використання WM
      Merchant
      - в момент попереднього запиту переконатися, що WM
      оплачуються саме з того WMID (параметр LMI_PAYER_WM), який тільки
      що пройшов перевірку за X19.

    4. Зробити зарахування (надіслати банківський переказ) точно на той номер карти,
      який був вказаний Клієнтом і пройшов перевірку за X19.


    Клієнт



    • Необхідно отримати
      формальний атестат
      , точно і правильно вказавши ПІБ та номер паспорта.

    • Необхідно прив'язати банківську картку до WMID яким із способів, описаних тут .
      Варіанти, зокрема, такі:

      - Прикріпити картку до WMID на сервісі cards.webmoney.ru ;
      - Замовити на cards.webmoney.ru або cards.wmtransfer.com спеціальну
      кобрендингову карту;

      - Прикріпити картку до WMID на сервісі banks.webmoney.ru

      - Просто завантажити кольорові
      скани лицьової сторони карти і сторінок паспорта на passport.webmoney.ru і
      дочекатися ручної перевірки сканів співробітником WebMoney. В останньому випадку
      перевірка може тривати 1-2 дні.

    • Ваш WMID повинен бути зареєстрований 7 (або більше) днів тому.

    • Перед тим, як отримати від обмінного пункту зарахування на банківську карту,
      в більшості випадків, потрібно подати заявку на виведення з гаманця на сайті
      Обмінного Пункту.

    • Виводити WM третій особі (на чужу банківську карту) не можна.

    ]]>за матеріалами http://owebmoney.ru]]>
    всі статті
  • ]]>
    Атестація
    Перевірити атестатПеревірити атестат www.megastock.ru Тут знаходиться атестат нашого WM ідентифікатора 516315183285

    WMID: 516315183285
    Бізнес рівень [BL]
    Бізнес рівень [BL]
    Контактна інформація
    Телефон: +380679441555
    Схожі сервіси
    Схожі сервіси
    ]]>
    Статті

    ТМ «Webmoney» в Україну: титульні знаки, електронні гроші, платіжна система? читати...

    Безпека гаманця Webmoney читати...

    Нові правила обміну WM читати...

    всі статті

    ]]> ]]>